ОДЯГАТИСЯ ПІСЛЯ КРИЗИ

Як ми будемо одягатися після кризи?

“Це не кінець моди”. Так звучить заголовок статті Ванесси Фрідман, директора моди The New York Times. 

“Ми не будемо носити спортивні штани, коли це все закінчиться”, – пише Ванесса. Це підтвердили дизайнери і експерти індустрії, які поділилися з нею своїм баченням моди після кризи.

“Ми вийдемо з цього так само, як колись виходили з війни, – каже експерт з передбаченням трендів Лі Еделькорт. – Будинки все ще на місці, хоч і в руїнах. Нам буде хотітися всього двох речей: безпеки і танців. Ми будемо прагнути до нового, щоб освіжити свою особистість. Будемо прагнути до ексцентричного, романтичного одягу”.

Валері Стіл, історик моди і директор Fashion Institute of Technology, порівняла нинішню кризу з наслідками чуми 14 століття, які переросли в епоху Відродження. Тоді люди почали показувати більше тіла, носити глибокі декольте і прикраси. “Можливо, в знак того, що люди шукали насолоду всюди, де тільки могли”, – сказала вона.

View this post on Instagram

Talk about a neck stack! This lovely lady is sporting quite the elegant collection comprised of a short string of French pearls with a cameo pendant, a longer gold chain, and a necklace of delicate flowers in addition to her pearl chandelier earrings and multi-gemstone hair piece embroidered with pearls. ⁣ ⁣ Like many Renaissance portraitists, Pieter de Kempeneer (aka Pedro Campaña) masterfully depicts this Italian noblewoman’s jewelry alluding to the close relationship between artist and jeweler during this period. Many painters and sculptors began their careers in goldsmith workshops in order to learn about accuracy of line and clarity of style. It was also common during this time for painters to design jewelry. ⁣ ⁣ Given its versatile nature, the pendant – centrally framed in this portrait ca. 1527-1537 from the collection of @staedelmuseum – was the most important item of jewelry during the Renaissance; pendants could be worn on a necklace, as depicted here, on a long chain, fixed to a dress, or on a chain worn on the girdle.

A post shared by demiparure (@demiparure) on

Джонатан Андерсон, креативний директор Loewe і засновник JW Anderson, думає, що сучасність вимагає “утопічної моди”: обсягу і кольору. Повсякденні моменти стають більш значущими, і до кожної події знадобиться плаття, щоб його відзначити.

З цим згоден креативний директор Gucci Алессандро Мікеле. “Нам захочеться носити красиві речі, – каже він. – Бамбукову ручку для сумки [Gucci] придумали після Другої світової. Це був час відродження краси”.

Він також вважає, що речі стануть більш довговічними: “Я відчуваю, що речі будуть жити довше, ніж ми їм раніше дозволяли”.

Сама Ванесса каже, що гроші, які ми витрачаємо на одяг, стануть політичною заявою, “але ніхто не буде купувати повністю новий гардероб”.

“Постійна тяга до новизни заради новизни буде дуже недоречна, – підтверджує Люсі Грін, стратег і аналітик споживчої поведінки. – Красива річ, яку можна носити по безлічі приводів багато років, ось що буде важливим”.

“Нам потрібно бути більш радикальними в наших рішеннях”, – доповнив дизайнер Valentino П’єрпаоло Піччолі, відзначаючи, що найближчим часом за модою буде цікаво спостерігати.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Коментарі

Думки модних експертів, Мода після кризи, П'єрпаоло Піччолі

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: